arjuna love uols

Tuesday, September 11, 2012

org yg kita igt blm tentu igt kat kita juga!!




Pesan pada hati, usah terlalu membenci akan satu wajah, kerana rindu pasti bertandang.. Pesan pada hati, jangan merindu pada kenangan, kerana pasti akan mengalir air mata kesedihan.. Pesan pada hati, jangan di kenang-kenang akan cinta lalu, kerana akan ada kecewa yang hadir..

Apabila kita telah berjumpa dgn seseorang..yg kita syg..jgnlah kita mencari yg lebih baik dari itu..kita patut hargai org yg berada di depan kita sebaik2 nya..jgn kita menoleh ke blakang lg kerana yg berlaku ttp dah berlaku..semoga yg berlalu tidak berulang lg..dan ingatlah,org yang paling kita syg,itulah yg paling cantik dan paling baik..walaupun nk ikutkan byk lg yg cantik dan dan baik seperti yg kamu inginkan...last2 xdapat pape...;)

stulus manapun cinta kita pada seseorang..kalau dia bkn jodoh kita tetap bukan jodoh kita..berdoalah agar dpt jodoh yang baik2..pengakhiran cinta yang sedih mungkin ada hikmah yang kita sendiri tidak tahu apa yg ALLAH akan berikan pada kita nanti.... INGATLAH..PEREMPUAN YANG BAIK UNTUK LELAKI YANG BAIK..SEBALIKKNYA....

PS- to all,( hargailah kehadirannya..jgn bila hilang baru kita meratapi kehilangannya)

No comments:

Powered By Blogger