arjuna love uols

Sunday, September 9, 2012

Aku tau Allah akan memberi pd mu yg terbaik


Jika cinta laksana mentari aku akan tetap mengharap sinarnya kembali..Andaikan cinta seperti burung yg menyanyi aku akan senantiasa menari mengikut irama hati..Andaikan cinta laksana hujan yg jatuh ke bumi aku akan biarkan tubuh ini basah
 mewangi..Akan tetapi pada hakikat nya,CINTA adalah sesuatu yg kadang sulit utk di mengerti dan sukar untk di fahami..Tapi dalam hidup ini.. aku hanya ingin menjadi sebagian dari cinta itu sendiri..Yang tetap kekal abadi,sampai akhir dunia ini..
Jika Allah menjemput mu sebelum kita bertemu,aku tak akan sedih kerana ku yakin bahawa syurga menanti mu..Dan apabila Allah menjemput ku lebih dulu,jangan pernah kau bersedih karena aku tau Allah kan memberimu yg terbaik daripada ku. ..

No comments:

Powered By Blogger