arjuna love uols

Thursday, October 4, 2012

Mana mood aku hilang ni!!!!!




ramai orang selalu cakap aku ni jenis happy2...
rupa macam takde masalah...gaya macam bahagia jer hari2...ada yg kata "dari gaya kau aku tahu kau tak pernah ada masalah" kohkohkoh

believe me...
aku pun ada banyakkkkkk masalah...
ada setengah2 masa aku rasa nak nangis je...
tapi bila aku in the mood nak sedih or nangis mesti orang disekeliling aku buat aku terpaksa simpan perasaan dalam hati...blh pulak dorg cakap "eh2 kau...ni apasal tiba2 diam jer...nak terbalik ke dunia ni"

ewah2..aku terbalik kan dunia kau nak???? hohohohoho

Ada sesiapa nampak mood aku? Entahlah, dia hilang tiba-tiba saja minggu ni. Tercicir agaknya di mana-mana. Pelik. Kalau ada nampak, tolong pulangkan kat aku ya! Ini semua mesti gara-gara terlalu penat, mood yang ada terus hilang, merajuk!*eyy, pantang betul aku dengan benda-benda merajuk ni* Dah beberapa hari, kehilangan mood. Hanya buat aku sugul dan termenung saja.

Nak menulis memang terasa susah sangat kalau mood takda. Ada sesetengah penulis berpendapat, jangan dihirau sangat tentang mood. Kalau belum start, memang langsung mood tak ada. Cuba dah start, hah! Tak sempat jari ni nak stop daripada ketuk keyboard!~ Tapi pada aku, memang kalau mood takda, tak jalanlah jawabnya kerja aku. 

*harus kena feeling-feeling dulu, baru boleh garap cerita, hehe*
Apa aku nak buat kalau mood aku hilang? *nak mencari? sah-sah tak jumpa kat tengah jalan okey!*
hahahaha anyway aku masih ingat lagi cara2 nak menaip kat blog nih..dan yg penting aku sayang korang semua..LOVE UOLS

No comments:

Powered By Blogger