arjuna love uols

Wednesday, October 17, 2012

Belailah aku



Tatapan mempesonakan yang penuh perasaan kasih juga sayang untuk mempamerkan perasaan anda terhadapnya. Tidak perlu anda berkata-kata, renungan anda yang meruntun itu cukup untuk membuatkan dia tergoda..


Wajahmu sentiasa kelihatan di tabir mataku ,kerana  ,Kamu selalu dihatiku …
Setiap hari aku sering merindukanmu ,kerana,Kamu sangat istimewa untukku …
Aku tidak pernah risau dikala jarak menjauhkan kita ,kerana ,Aku amat sayangkan kamu …
Aku ingin selalu melihat kau bahagia dan gembira tanpa airmata ,Kerana ,Setiap perbuatanmu , percakapanmu akan membuat hatiku tenang dan tersenyum …
Aku selalu impikan hidup besama kamu ,Kerana ,Aku cintakan kamu …
Aku ingin berterima kasih pada kamu ,Kerana ,Kamu sentiasa ada disisi ku ketika aku susah dan senang …
Kamu selalu memujuk aku ketika aku sedang bersedih ,Ketika aku buntu mengharungi dugaan hidup ,Dan ketika itulah juga kau ada disampingku …



orang kata bila bercinta ayat sume power2...bila clash ayat semua sadis2....bila gadoh ayat semua maki hamun...biaselah... hidup... kadang kala tak lepas dari melakukan kesilapan...tak lepas dari pergaduhan..tak lepas dari kejelousan..tak lepas dari prasangka...namun, perlu mendidik hati dari bertenang memohon pada Ilahi....

LOVE UOLS


No comments:

Powered By Blogger