arjuna love uols

Tuesday, October 9, 2012

Makcik VS Vtec





nak cerita sikit pasal kes vtec ni..cerita seram nih


masa aku tgh dok membuang hajat dlm toilet sebuah kawasan rehat PLUS tiba2 telinga ni sayup2 tertangkap bunyi engine vtec dari jauh...pranngg....(drop gear-4)..praaannngg....(drop gear-3)...praanngg...(drop gear 2-1)
dengan tak sabar aku nak sgt ushar mamat mana yg memanaskan telinga aku pagi2 ni...



sambil menelan asap rokok aku dok lepak kat bonet kete aku yg sure mmg tak power ni...dlm 10 minit aku perasan pemandu honda ek9 vtec masuk dalam kete dia...start engine tekan mnyak dan sprint selaju2 yg boleh smbil melayan bunyi vtec dia...smpailah hilang dr pndangan...aku hnya dpt mlihat dan terkedu..rokok habis disedut angin saja...mata masih memandang dan telinga menangkap bunyi vtec dan otak masih memikirkan..sbb yg memandu tu makcik pkai tudung baya2 mak aku...tibe2 trpikir...lpas ni lau jmpa mkcik tu...aku nak minta tanda tangan dia dan merayu nak jd anak angkat dia hehehehe..agak2 apa jawapan makcik tu kohkohkoh




selamat pagi love uls
Powered By Blogger