arjuna love uols

Monday, October 15, 2012

Aku Umpama apa....


Senangnya angin lalu meniup dia dari aku tapi aku redha jika ini jalanku, akan aku laluinya dengan tabah, biar aku mencari sinar di penghujung jalan kerana kebahagiaan itu bukan terletak pada tiupan angin..


Kawan, terima kasih jika engkau setia dan tidak putus asa mencariku.  Temukanlah aku dengan tali itu.  Aku ingin terbang lagi.  Dan kali ini pasti aku lebih berhati-hati.  Agar tali itu tidak terputus lagi…

Ya, aku umpama layang-layang.  Tariklah dan rentaplah sekali sekala tali itu wahai kawan.  Tapi, jangan pula kau tarik dan rentap kuat-kuat.  Kerana yang begitu juga, barangkali boleh membuatkan aku terputus lagi… 

Andai aku jatuh tersungkur ke muka bumi, bantulah aku kawan.  Andai talinya masih ada dan tidak putus, kau bersihkanlah aku dan bantulah untuk terbangkan aku semula.  Aku barangkali tidak mampu terbang lagi jika tanpa bantuanmu kawan…ye aku umpama layang-layang!!!


Terlampau banyak perbezaan yang ketara....LOVE UOLS

No comments:

Powered By Blogger