arjuna love uols

Monday, October 1, 2012

Cinta takkan datang sendiri jika tidak dicari



Jangan membiarkan peluang untuk menyatakan kepada seseorang bahawa anda mencintainya pergi begitu saja...ingatlah Cinta seharusnya saling melengkapi..Menerima seadanya baik dan buruk diri,Namun ia harus sentiasa tersemat di dalam hati,Selagi mana wujudnya langit dan bumi...


Lumrah pasangan kekasih yang sedang bercinta, kadangkala pasti ada pihak yang merajuk, terutamanya bagi kaum wanita. Telefon tidak berjawab, SMS tidak berbalas. Facebook pun dia deactivate. Pasti pening macam mana mahu memujuk si dia kan?


Tips Memujuk Kekasih(wanita) Merajuk:
Berikan hadiah bunga.
Hati seorang perempuan memang mudah cair bila anda menghadiahkan sesuatu untuknya kerana itu tandanya anda menghargainya. Si dia pasti akan suka walaupun pura-pura tak mahu terima pada awalnya..

Hadiah bunga lagi lengkap bila disertakan dengan bear dan coklat. Lagi lah si dia semakin cair....


Jangan salahkan perasaan cinta seseorang terhadapmu, karena ia akan menyeksakan..Sebaliknya, nikmatilah rasa cinta yang ada pada kamu untuk si dia..Itukan lebih baik....Kerana cinta itu tulus dan tiada siapa yang pernah memaksa anda menyintainya....


Cinta tak akan datang kalau tak dicari...Betul tak?...Apabila seorang gadis jatuh cinta kepada seorang lelaki,
dia akan sering tertanya-tanya..."Kenapalah aku tak jumpa dia dari dulu lagi"...


ADA si teruna yang lambat menyatakan hasrat menyunting pilihan hati lalu jatuh ke pihak lain. Begitu juga halnya dengan seorang wanita yang tertarik dengan lelaki yang dirasakan calon sesuai untuk dijadikan suami namun disebabkan dia hanya menunggu akhirnya turut terlepas peluang. .


Cinta tak kenal siapa... Cinta itu buta...Itulah yang selalu dikatakan orang dan pujangga...
Setiap orang punya rasa cinta,tapi tak semua orang dapat merasai cinta...LOVE UOLS

No comments:

Powered By Blogger