arjuna love uols

Thursday, October 11, 2012

Fahamilah diri ini



Bila saya selalu call, awak tak jawab,awak suruh saya memahami.Bila saya selalu SMS, awak tak jawab,awak suruh saya memahami.Saya buat semua itu untuk memahami awak,tapi akhirnya awak kata pula saya tak nak memahami awak.


Bagaimana saya hendak memahami awak,sedangkan saya tak tahu tentang masalah awak?dan awak pun tak pernah hendak bercerita tentang masalah awak.Tapi akhirnya awak kata lagi saya tak nak memahami awak.


Tapi bila saya tak jawab call awak,bila saya tak jawab SMS awak,bila saya hilang pergi jauh daripada awak,saya berharap awak pula yang akan memahami saya.



Bismillah. Singgah lagi di halaman "Blog chipsmore" ARB. He-He-He! Yalah, kan? Kalau diari akan ditulis hari-hari tetapi sebab ARB hanya menulis bila ARB rasa ingin dan perlu sahaja, maka eloklah kiranya ia digelar sedemikian rupa. Wah! Macam ahli bangsawan bunyi kata-kata ARB....Senyum... Alhamdulillah, semua perbuatan kita sebenarnya atas gerak dan keizinan dari Allah SWT semata...ARB nak berkongsi cerita tentang "memahami"..brp ramai antara kita yg faham dan memahami pasangan kita sama ada BF/GF atau wife/husband ???
Belajarlah memahami seseorang itu jika kita mahukan orang tersebut memahami diri kita... !!!!



Hidup ini indah namun tersangat singkat untuk dinikmati, diruang ruang yang ada kita hiasi dengan kasih sayang dan senyuman...belajar menghargai...belajar menghayati..agar jalan yang kita pilih tidak sesekali disesali...

LOVE UOLS

1 comment:

Pupuk Jagung Manis said...

setuju gan, kan hidup cuman sebentar,

Powered By Blogger