arjuna love uols

Wednesday, September 19, 2012

Asal dan perginya cinta adalah milik Allah


Walaupun sesuatu yang engkau suka berada dalam genggamanmu, kadang kala terlepas juga. Seperti orang yang kita cintai seberapa kuat engkau mencintai, kalau memang tidak dijodohkan akan terlepas juga.


Cukup cintai ia dalam diam dari kejauhan dengan kesederhanaan dan
keikhlasan karena tiada yang tahu rencana Rabb...mungkin saja rasa ini ujian yang akan melapuk atau membeku dengan perlahan kerana hati ini begitu mudah untuk dibolak-balikan...Serahkan rasa yang tiada sanggup dijadikan halal itu pada Yang Memberi dan Memilikinya biarkan ia yang mengatur semuanya hingga keindahan itu datang pada waktunya..
SEBENAR-BENAR CINTA ADALAH APABILA KITA BAHAGIA MELIHAT DIA BAHAGIA WALAU KITA TAK BAHAGIA

Dalam badan manusia mengandungi banyak air...tapi bila anggota badan terluka, mengapa darah yang keluar?Dalam hati (jantung) manusia ada banyak darah,tapi bila hati terluka...mengapa air mata yang keluar?Subahanallah...kuasa Allah yang tak terbatas dek akal manusia..

ingatlah...Asal cinta milik Allah,Perginya cinta dengan izin Allah, Hilangnya cinta atas kehendak Allah,Dicintai dan mencintai anugerah dari Allah Maka ingatlah walau apa pun yang berlaku semuanya dengan izin Allah,Yang tidak berlaku pun tetaplah jua dengan izin-Nya..LOVE UOLS

No comments:

Powered By Blogger