arjuna love uols

Sunday, November 18, 2012

berulangnya sejarah semalam


susahkah untuk setia?? mana janji2 yang ditaburkan dulu?? kalau tak yakin untuk ditepati kenapa perlu berjanji?? seronokkah bila mungkiri janji itu??

Realiti kehidupan jika kita bahagikan  baik dan jahat.Berbuat baik mendapat pahala.Berbuat jahat menjadi dosa.Begitulah jika di nisbahkan  cinta dan kasih sayang..ada ke saham dalam percintaan?Boleh ke di  masukkan kasih sayang dalam satu komoditi  lalu di perdagangkan untuk mendapatkan keuntungan?Muhasabah diriku selalu..Bunyinya mudah tapi sukar untukku laksanakan.


Kejayaan yang kukuh ialah akal,kemiskinan yang paling besar ialah kebodohan,keburukan  yang buruk ialah terpesona  dengan keindahan diri sendiri dan semulia-mulia manusia bila ia memiliki akhlak yang baik..jadikanlah masa lalu sebagai perisai atau senjata  kekuatan untuk  menghadapi hari depan!!


Cintaku tidak pernah mati...cintaku tidak pernah hilang...cintaku adalah hembusan nafas yang kuhela...cintaku kerana  mencintaiMU!! 


Ekspresi cinta dan kasih sayangku..nostalgia yang lama kusimpan.Walau kita melihat matahari yang sama,bernaung di langit yang serupa tetapi kita berbeza citarasa dan berlainan pendapat...

No comments:

Powered By Blogger