arjuna love uols

Monday, November 12, 2012

aku dan kamu siapakah kita



Kenapa kita menutup mata ketika kita tidur ?
Kenapa kita menutup mata ketika kita menangis ?
Kenapa kita menutup mata ketika kita membayangkan sesuatu ?
Hal hal yang terindah di dunia ini biasanya tidak terlihat.Ada hal hal yang tidak ingin kita lepaskan dan ada orang yang tidak ingin kita tinggalkan...Tapi ingatlah, melepaskan bukan bererti akhir dari dunia melainkan awal dari kehidupan yang baru...


Kebahagiaan ada untuk mereka yang menangis, mereka yang telah disakiti, mereka yang telah mencari dan telah mencuba kerana merekalah yang biasa menghargai betapa pentingnya orang yang telah menyentuh kehidupan mereka...
Cinta adalah ketika kamu menitikkan air mata, tetapi masih peduli terhadapnya.Cinta adalah ketika dia tidak mempedulikanmu, kamu masih menunggunya dengan setia.Cinta adalah ketika dia mulai mencintai orang lain dan kamu masih boleh tersenyum sambil berkata , ” Aku turut berbahagia untukmu ”

aku suka menulis,aku menulis untuk diri sendiri,untuk kepuasan hati dan untuk dikongsi pada yang sudi..aku mungkin berkias dalam untaian kata-kata..kadangkala sukar untuk kau fahami ertinya...aku menulis adalah cara bagiku untuk meluahkan rasa,melukis isi hati dan kurangkaikan kata-kata yang hanya seindah biasa...

apa yang terjadi bukan yang ku mimpikan namun aku tabahkan hati ini, tidak seorang pun yang memahami hati dan perasaan ku betapa hebatnya kau di hati ini kenapa kau tak pernah fikirkan aku .

ku harap suatu hari kau kan mengerti siapa diriku disisimu ku tahu kau tak ingin begini tapi kau sanggup lakukannya. betapa hatiku hancur musnah berderaian tidak seorang pun yang memahami hati dan perasaanku

No comments:

Powered By Blogger