arjuna love uols

Monday, November 26, 2012

aku gembira bila kau bersama dia



Di saat kau sedih hati aku pasti akan berbisik.." Tuhan.. bintang aku sedang bersedih..hanya kegelapan yang aku nampak dia wajahnya..cahaya yang dulunya dia tunjuk pudar terhalang dengan kesedihannya.."

Di saat aku melihat kau bersama orang lain hati aku berkata.."Tuhan.. kenapa jantung aku berdenyut dengan laju.. kenapa aku terasa seperti kejutan elektrik yang mengalir di dada ini.."

Di saat kau kelihatan gembira hati aku berbicara.." Tuhan.. kau kekalkanlah kilauan yang terpancar di bintang aku..agar sinarannya akan menerangi segala kegelapan yang wujud ini.."

Dan akan sampai masanya aku akan pergi. Pergi meninggalkan kau bintang.Kerna aku tahu kau bukan untuk aku. Kau akan dusta kau akan khianati aku.Aku akan lihat kau disebalik kamar aku. Sebelum aku pergi aku akan pastikan kau akan terus menyinar.

"aku tumpang gembira bila kau bersama dgn dia"

Terus terang jika ditanya pendapat aku lah kan? haha semestinya aku rasa macam..hey jantan! lembiknya kau nak berserah macam tu jer..nak lihat kekasih hati bahagia dengan orang lain lepas tu tumpang gembira..eeuuwww..kau tak payah nak berlagak suci, sebab paling-paling suci kau tu adalah suci dalam lumpur...bukan debu lagi dah..

kemon la guys, berjuang untuk dapatkan cinta hati itu adalah dituntut..kemon kemon..jika kau rasa kau lebih layak untuk si dia, apa kata korang tawan hati dia balik..

aku tak rasa korang dapat tumpang gembira dengan melihat kebahagiaan orang lain yang anda cintai bak mereka itu sedang menyulam cinta dengan labuci indah, sedangkan kita sebagai kain sakit dicucuk-cucuk, dikait-kait bagai..ada kaitan tak?..metafora yang berkesan sangat tak? tak kan..sebab sukati aku la nak letak hiperbola ke metafora apa pon..

jadi daripada dalam hati anda sakit melihat orang yang anda cinta bahagia bersama orang lain, baik melihat dia bahagia bersama kita, jadi segerakan pernikahan, tunjukkan yang anda serius dan tawan hati bapa dan ibu si dia dahulu sebelum anda tawan hati bakal isteri kamu itu, dan tolong jangan hipokrit dengan mengatakan aku bahagia melihat kau bahagia bersama si dia...piiiraaahhh...kau hengat kau bermain wayang ka??walahualam

4 comments:

Anonymous said...

yupp.. figthing for your love n life...=)

Anonymous said...

DuvHcy http://kuroebaggu.com/ GgrIyt [url=http://kuroebaggu.com/]クロエ ネックレス[/url] HdkNlr http://saiyasunerubutan.com/ OzsOwk [url=http://saiyasunerubutan.com/]ルブタン 店舗[/url] UpqYbm http://mcmhannbai.com/ RreHhs [url=http://mcmhannbai.com/]MCM[/url] DelYmr http://vuittonkakaku.com/ WydNuv [url=http://vuittonkakaku.com/]ルイヴィトン 財布[/url] FghFhj http://chloenihon.com/ MumKak [url=http://chloenihon.com/]クロエ バッグ[/url] RueMdf http://louboutindendou.com/ TrxMvf [url=http://louboutindendou.com/]ルブタン 靴[/url] VtwGnf http://guccisenmon.com/ WboQoj [url=http://guccisenmon.com/]GUCCI 帽子[/url] IslTro http://tuminihoo.com/ KyyKqf [url=http://tuminihoo.com/]ビジネスバッグ TUMI[/url]

Anonymous said...

Excellent way of describing, and fastidious paragraph to
take data about my presentation topic, which
i am going to convey in academy.

my web blog: クリスチャンルブタン

Anonymous said...

Having read this I believed it was rather enlightening.
I appreciate you finding the time and energy to put this
informative article together. I once again find myself
spending a lot of time both reading and commenting.

But so what, it was still worthwhile!

Also visit my website: ルブタン

Powered By Blogger