arjuna love uols

Thursday, May 19, 2016

Erti sebuah Cinta

Hidup aku  makin lama makin busy..*perasan jer lebih.. Nak update blog pun takda masa..Banyak ajer story aku nak bercerita walaupun tak best..tapi masa pulak menjadi kekangannya..Rindu nak berblogging semula...Hooyeaahhh..!!! kali ini aku berblogging pun sebab aku baru teringat yang aku ada blog..Hahahhaha. 

bila kita cintakan sesuatu pasti kita akan rindu perkara atau benda atau insan yang kita cinta..bukan aku nak cerita pasal cinta tapi bila hati rindu nak berblogging ni pasti rindu itu disebabkan "cinta"..kita rindukan ibubapa kita sbb kita cintakan mereka, kita rindukan pekerjaan kita sbb kita cintakan apa yang kita lakukan. Tapi kita harus tahu semua cinta di dunia ini tak akan kekal abadi.


cinta
cinta pada dunia...dunia akan pergi...cinta pada harta...harta tak selamanya disisi...cinta pada manusia..manusia akan mati...tiada cinta yg kekal abadi kecuali cintakan Ilahi...








Powered By Blogger